Sunday, August 02, 2009

Sales Pitch

Whether you own a dog or not, you must appreciate the efforts of this owner to sell her dog.

Read the sales pitch!

 

Dog For Sale
Free to good home. Excellent guard dog.

Owner cannot afford to feed him anymore, as there are no more drug pushers, thieves, murderers, or molesters left in the neighborhood for him to eat. Most of them knew Jethro only by his street name,'Holy Shit.'
Posted by Picasa

11 comments:

Sarge Charlie said...

that is good

AirmanMom said...

Great post! I would adopt Jethro in a heartbeat! Creative writing skills are certainly displayed in the ad, very funny!
~AM

Southern (in)Sanity said...

Get the dog out of the way. I want to see what the owner looks like.

coffeypot said...

Mr. R, I can see you are more interested in a little pussy than a big dawg.

coffeypot said...

Oh, and you move the damn dog...I ain't touching him.

Citizen Soldier said...

I have a friend who has a horse with a funny name. It is WHOA DAMMIT. HATE TO MEET THAT DOG.

CI-Roller Dude said...

I like the idea. If there's nothing left, who can sue you?

Kanani said...

Cute dog. Too bad she can't afford him anymore. I hope she finds a good owner who will love and enjoy him.

Christine said...

Yup..love it.

King of New York Hacks said...

I put that puppy in my front seat and my tips increase %25 immediately ...ok , where is the phone # ? LOL

coffeypot said...

King, wow, a real New York Dare Devil. Checked your blog and I wonder how, if you have a full time job and drive a hack, do you have time to read all 11,000 sites on your blog roll. Amazing!

Glad you stopped by and come again anytime. Just stick your head in and say hello.